Przejdź do głównej zawartości

Tak, jeszcze żyję

   Dzieńdoberek!

Dzisiaj krótki post, nie mam nawet żadnych zdjęć.

   Nie wiem czy ktokolwiek jeszcze pamięta tego bloga, bo nawet nie zdążyłam go porządnie rozwinąć, a później dopadło mnie na jakiś czas wypalenie lalkowe. Ale powracam- miejmy nadzieję że pełną parą i na więcej niż trzy posty. Kupiłam ostatnio z drugiej ręki kilka lalek Monster High, które podobały mi się od dawna. I to był chyba bodziec którego potrzebowałam żeby wrócić do lalkowania- nareszcie wróciła mi inspiracja do szycia! Owoców mojej pracy możecie się tu spodziewać za jakieś dwa tygodnie, bo w najbliższy piątek wyjeżdżam na odludzie bez internetu. Ale wezmę ze sobą lalkę, najpewniej Mirę albo którąś z MH. Postaram się porobić jakieś zdjęcia.

   Nie będę się rozpisywać, mam po prostu nadzieję że jeszcze ktoś mnie pamięta i będzie to czytał. Jeżeli tak, do zobaczenia za dwa tygodnie! ~Neema

Komentarze

  1. Będę czekała na ten post. Pozdrawiam <3!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, ale się cieszę, że powracasz, bo już się bałam, że skończyłaś z blogiem! A przyznam szczerze, że może faktycznie nie zdążyłaś jeszcze rozwinąć tej strony, to mimo wszystko, darzę to miejsce wielką sympatią :) Czekam na nowe posty (i żeby zobaczyć Twoje nowe monster high!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że blog Ci się podoba! Nie zamierzam z nim kończyć, aczkolwiek mam problemy z systematycznością, więc posty mogą się pojawiać dosyć nieregularnie

      Usuń

Prześlij komentarz

Masz jakieś pytanie? Pisz śmiało!