Przejdź do głównej zawartości

Wielki powrót... ponownie

         Hej hej, trochę mnie tu nie było!

    Nie porzuciłam przez ten czas lalkowania, po prostu zniknęłam z internetu. Moja kolekcja Dalek nie zmieniła się od ostatniego posta, za to wciągnęłam się w szycie na rozmiar picco neemo (1/12), więc nabyłam parę figurek w tym rozmiarze, oraz jedną drobinkę na obitsu 11. Pokażę ich zdjęcia w kolejnym poście, ten ma być bardziej informacyjny.

    Więc w sprawie przyszłych postów- stwierdziłam że nie będę obiecywać pisania często, bo i tak nic z tego w praktyce nie wychodzi. Chcę dodawać posty w pierwszą sobotę każdego miesiąca- może czasem zdarzą się częściej, ale postaram się na pewno nie dodawać ich rzadziej.

    Przeglądałam ostatnio blogi od których czytania zaczęła się moja przygoda z dyniogłowymi... Większość jest nieaktywna kilku lat, ale i tak czytanie ich wciąż sprawia mi przyjemność. Chciałabym żeby mój blog też sprawiał ludziom przyjemność, na pewno nie chcę żeby umarł po wstawieniu przeze mnie jedynie paru postów.

    Zapraszam na kolejną notkę piątego grudnia, mam nadzieję że ktoś to przeczyta~

        Pozdrawiam Was serdecznie, Neema

Komentarze

Prześlij komentarz

Masz jakieś pytanie? Pisz śmiało!