Przejdź do głównej zawartości

Nowości ^^

    Hej hej, oto post właściwy który zapowiadałam poprzednio!

    W zeszłym tygodniu wydarzyły się dwie rzeczy związane z lalkami- po pierwsze, Lane obchodziła swoje trzecie urodziny (tudzież rocznicę przybycia do mnie), a po drugie- zamieszkała u mnie nowa lalka! Poznajcie Parsley, Pullip Alice du Jardin pink. Zachęcam do posłuchania piosenki która zainspirowała mnie do wybrania tego imienia (klik).

    Parsley dostała wiga którego wcześniej miała Fae (musiałam wyciąć parę pasm z tyłu żeby wcisnąć go na jej głowę, mam nadzieję że nie będę tego żałować), oraz chipy które kupiłam dawno temu i czekały na swoją szansę żeby zabłysnąć. Założyłam jej też obitsu 24, ale jej głowa jest większa niż się spodziewałam, więc pewnie kiedyś zbiorę pieniążki i załatwię jej 26.

    Mam parę zdjęć z otwierania pudełka, więc się pochwalę ^^



    Jej stockowy wig jest bardzo miękki, nie spodziewałam się takiej jakości. Wig Patrycji był w porównaniu z tym koszmarny.

    Zrobiłam też Parsley zdjęcia z Mirą i z Fae, która najwyraźniej przejęła Pana Królika i nie zamierza go oddawać.


    I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia w kolejnym poście!            ~Neema

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba, ubrałam w niego jej stockowe ciało żeby móc go podziwiać... Chciałabym kiedyś umieć uszyć coś podobnego

      Usuń

Prześlij komentarz

Masz jakieś pytanie? Pisz śmiało!