Przejdź do głównej zawartości

Trochę o moich figurkach 1/12

     Zapraszam do czytania, rozsiądźcie się wygodnie!

    Mam dzisiaj dobry humor, jak zwykle spowodowany sprawami lalkowymi. W poniedziałek kupuję nowe wigi! Nie zdradzę szczegółów, ale moje Dalki przejdą pewną metamorfozę. Swoją drogą uszyłam wczoraj Lane spodenki z których jestem zadowolona, zrobiłam jej też krótką sesję z Fae, ale wszystkie zdjęcia wyszły rozmazane... To jest chyba najlepsze:

    Ale dzisiejszy post nie ma być o Dalkach. W poprzednim poście wspominałam że wciągnęło mnie ostatnio szycie na skalę 1/12, więc dzisiaj prezentuję moje malutkie zdobycze. Na pierwszy ogień pójdzie jedyna moja lalka w tej skali, reszta gromadki to figurki. Oto Lil' Fairy- Youseitachi no Kyuujitsu- Vel:

    Jej oryginalne ciało (to na zdjęciu powyżej) to Picco Neemo D, ale nie pasowały mi do niej te wielkie dłonie, więc dokonałam zamiany. Jej ciało dostał Kenma (Nendoroid Kenmy Kozume z anime Haikyuu), natomiast dziewczynce (której jeszcze nie wymyśliłam dobrego imienia) kupiłam Obitsu 11. Tak się prezentują:


    Uważam że obydwojgu zmiana wyszła na plus. Razem z dziewczynką zamówiłam nowe ciało dla Victorii (którą przedstawiłam TU jako Veronicę, ale od tego czasu zmieniła imię)- Picco Neemo M, oraz męskie Picco Neemo M i dwie figurki- Rin Hoshizorę od Figmy, oraz Megami Device- SOL Raptor, który nosi u mnie imię Felix. Nosi też sukienki, proszę nie robić z tego wielkiego halo. Męskie Picco Neemo było właśnie dla Felixa, natomiast Rin, z racji tego że figurki Figmy są malutkie, dostała stare ciało Victorii- Picco Neemo S. Oto oni:

    A tu Felix z Victorią na jej nowym ciele:

    Zabawne jest to jak bardzo różnią się proporcje Obitsu 11 i Picco Neemo S

    Dziewczyny są praktycznie tego samego wzrostu!

    I na tym chyba zakończę dzisiejszy post, następny napiszę pewnie kiedy przyjdą nowe wigi dla dziewczyn. Aha, i planuję też zakup nowej dyńki na okres pomiędzy świętami a moimi urodzinami, które są w styczniu. Tym razem nie będzie to Dal! Ale nie zdradzam szczegółów, zobaczycie nową lalkę dopiero gdy pojawi się u mnie.

    Dziękuję za czytanie, do zobaczenia następnym razem!   Neema

Komentarze

  1. Oj, te dłonie rzeczywiście spore. Wszystkie figurki są super!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Masz jakieś pytanie? Pisz śmiało!